Twój koszyk jest pusty
polski
Szybki kontakt

63 240 76 6663 240 76 66

Napisz wiadomośćNapisz wiadomość

KontaktKontakt

Prawo do odstąpienia od umowy

 Prawo odstąpienia od umowy

 

Czy i jak można wymienić lub zwrócić towar pełnowartościowy?

 

Istnieje możliwość zwrotu lub wymiany zakupionego towaru na inny z uwzględnieniem różnicy w cenie, w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki bez podania przyczyny.

 

W przypadku zwrotu towaru, odpowiednia kwota zwracana jest na konto bankowe Klienta. Klient zobowiązany jest dostarczyć informację o numerze konta wraz ze zwracanym towarem.

 

UWAGA! Warunkiem zwrotu lub wymiany towaru jest odesłanie na adres wydawnictwa nie zniszczonego produktu (bez widocznych lub ukrytych cech użytkowania) oraz oryginału paragonu lub faktury.

 

 WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

 

 formularz_odstapienia_od_umowy.doc

 

 formularz_odstapienia_od_umowy.pdf

 

 

 

Reklamacja towaru

 

Wszelkiego rodzaju reklamacje dotyczące dostarczonych towarów (braki w dostawie, uszkodzone książki, niezgodność towaru z dokumentami, itp.) rozpatrywane będą w ciągu 14 dni od daty otrzymania paczki. W treści reklamacji prosimy zawrzeć oczekiwaną formę jej rozpatrzenia: obniżenie ceny, wymiana, odstąpienie od umowy.

 

Zgodnie z prawem, jeśli klient złoży reklamację w ciągu 12 miesięcy od daty otrzymania towaru, wówczas istnieje domniemanie o ukrytej wadzie towaru, zatem wówczas na Księgarni spoczywa obowiązek ewentualnego wykazania użycia produktu niezgodnie z przeznaczeniem. W przypadku kiedy reklamacja zostanie złożona między 12 a 24 miesiącem od daty otrzymania towaru, klient w treści reklamacji jest zobowiązany wykazać, że wada istniała w momencie zakupu.

 

Przyjmujemy zwroty lub wymieniamy towar na nasz koszt (przesyłka zwrotna i ponowne wysłanie egzemplarza pełnowartościowego).

 

W przypadku, kiedy przesyłka została dostarczona przez kuriera z widocznymi śladami uszkodzenia, wówczas kurier na żądanie odbiorcy ma obowiązek rozpakować przesyłkę w obecności Klienta i sporządzić protokół strat lub uszkodzeń, który musi być podpisany przez obie strony: odbiorcę i kuriera. W przypadku poprawnego sporządzenia protokołu uszkodzeń (strat), przejmujemy na siebie całość postępowania reklamacyjnego, a odbiorcy natychmiast po otrzymaniu takiego protokołu dosyłamy na nasz koszt pełnowartościowe egzemplarze uszkodzonych lub zaginionych książek.

 

© Comarch SA 2017. All rights reserved Powered by Comarch e-Sklep ®