Twój koszyk jest pusty
polski
Szybki kontakt

63 240 76 6663 240 76 66

Napisz wiadomośćNapisz wiadomość

KontaktKontakt

Regulamin sklepu

 

Sprzedawca

 

Books spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k.

Żychlin, ul. Tuliszkowska 14 D

62-571 Stare Miasto

e-mail: sklep@wydawnictwoibis.pl

tel. 63 240 77 77

 

NIP: 665-299-86-54

REGON: 361803989

Konto bankowe: Deutsche Bank Polska S.A. 32 1910 1048 2784 0001 6301 0001
 

Dostawa

Sposób dostawy

Koszt dostawy przy zamówieniu na kwotę mniejszą niż 100 zł

Koszt dostawy przy zamówieniu na kwotę większą niż 100 zł

Kurier DHL


 

 

10,00 zł

0,00 zł

Poczta Polska (doręczenie do klienta)


 

 

6,90 zł

0,00 zł


Dostawa jest możliwa na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.

Koszt dostawy na terenie UE ustalany jest indywidualnie. Prosimy o kontakt mailowy.

Jak otrzymać fakturę VAT?

 

Dla odbiorców instytucjonalnych, zawsze załączamy fakturę VAT do przesyłki. Prosimy jedynie o podanie nazwy odbiorcy faktury, adresu oraz NIP-u.

 

Osoby fizyczne: Podczas składania zamówienia prosimy o wybranie jednej z opcji: paragon, faktura.

 

Prawo odstąpienia od umowy

 

Czy i jak można wymienić lub zwrócić towar pełnowartościowy?

 

Istnieje możliwość zwrotu lub wymiany zakupionego towaru na inny z uwzględnieniem różnicy w cenie, w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki bez podania przyczyny.

 

W przypadku zwrotu towaru, odpowiednia kwota zwracana jest na konto bankowe Klienta. Klient zobowiązany jest dostarczyć informację o numerze konta wraz ze zwracanym towarem.

 

UWAGA! Warunkiem zwrotu lub wymiany towaru jest odesłanie na adres wydawnictwa nie zniszczonego produktu (bez widocznych lub ukrytych cech użytkowania) oraz oryginału paragonu lub faktury.

 

 WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

 

 formularz_odstapienia_od_umowy.doc

 

 formularz_odstapienia_od_umowy.pdf

 

 

 

Reklamacja towaru

 

Wszelkiego rodzaju reklamacje dotyczące dostarczonych towarów (braki w dostawie, uszkodzone książki, niezgodność towaru z dokumentami, itp.) rozpatrywane będą w ciągu 14 dni od daty otrzymania paczki. W treści reklamacji prosimy zawrzeć oczekiwaną formę jej rozpatrzenia: obniżenie ceny, wymiana, odstąpienie od umowy.

 

Zgodnie z prawem, jeśli klient złoży reklamację w ciągu 12 miesięcy od daty otrzymania towaru, wówczas istnieje domniemanie o ukrytej wadzie towaru, zatem wówczas na Księgarni spoczywa obowiązek ewentualnego wykazania użycia produktu niezgodnie z przeznaczeniem. W przypadku kiedy reklamacja zostanie złożona między 12 a 24 miesiącem od daty otrzymania towaru, klient w treści reklamacji jest zobowiązany wykazać, że wada istniała w momencie zakupu.

 

Przyjmujemy zwroty lub wymieniamy towar na nasz koszt (przesyłka zwrotna i ponowne wysłanie egzemplarza pełnowartościowego).

 

W przypadku, kiedy przesyłka została dostarczona przez kuriera z widocznymi śladami uszkodzenia, wówczas kurier na żądanie odbiorcy ma obowiązek rozpakować przesyłkę w obecności Klienta i sporządzić protokół strat lub uszkodzeń, który musi być podpisany przez obie strony: odbiorcę i kuriera. W przypadku poprawnego sporządzenia protokołu uszkodzeń (strat), przejmujemy na siebie całość postępowania reklamacyjnego, a odbiorcy natychmiast po otrzymaniu takiego protokołu dosyłamy na nasz koszt pełnowartościowe egzemplarze uszkodzonych lub zaginionych książek.

 

© Comarch SA 2017. All rights reserved Powered by Comarch e-Sklep ®